duminică, 1 septembrie 2013

I Love Her

Totul e perfect la ea.. Parul, buzele, sanii, chiar si burtica ei e perfecta..
Si e a mea..
Nu o sa uit niciodata ce timid eram cand doar o vedeam prin multimea de la west side..
Din toi care erau acolo, ochii mei ii urmareau fiecare miscare, fiecare gest..
Parea mult prea superioara pentru mine.
Eu eram doar eu.. Simplu si banal..
Dar ea, plina de gratie, defila prin fata mea si eu ma simteam cucerit de o fata care nu mi-a spus nici macar "buna".. Dar era ceva magic.. Ceva supranatural... 
Si...
Dupa cateva saptamani
BOOOOOOOOOOOM
Am inceput sa vorbim..
La inceput nici nu stiam ce sa-i zic..
Si...
Dupa cinci zile, eram oficial impreuna...
Acum suntem impreuna de o luna si putin si o ADOR!
Avem o relatie asa super si asa perfecta..
 Mereu mi-am dorit asta...
Mereu mi-am dorit sa am o persoana langa mine care ma iubeste si care ma face sa uit de tot si toate si cu care pot vorbi deschis despre absolut orice..
Si ca bonus, ii cam plac chestiile Kinky..
Nu pot sa-mi iau gandul de la ea indiferent de ce fac..
Pentru ca e asa frumoasa si draguta si dulce si adorabila! 
E mereu in inima mea. Si asa vreau sa ramana!
 E Perfecta!
 
 
O IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu