sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Nu mai vreau. Nu mai pot. Nimeni nu poate sta in pielea mea prea mult timp. Prea multa suferinta. Ma doare asa tare... vreau ca noaptea asta sa se termine aici.... e punctul culminant al durerii.. nu se poate mai jos de atat. Nimeni nu vrea sa ma inteleaga. Nu stiu de ce am pretentia sa o faca. 'nu vreau sa plec. dar sa raman imi e prea greu.'. Ma doare capu. Ma doare in piept. Dar... va doare-n ....... Vorbesc singur. Nimeni nu sta sa citeasca randurile astea pline de nimic. Nu stiu sa scriu... Nici nu imi pasa. Nici nu stiu de ce imi bat capu. Nici nu cred ca are sens ce am scris.
Mi-e atat de greu. Nu pot sa mai stau asa fara sa fac nimic... dar ce e de facut? Ma zbat sa traiesc in fiecare zi.. si am lucruri pe constiinta... am lucruri care o sa imi ramana doar mie... pentru ca nu mai vreau sa fiu criticat. 
Si.. sunt pe punctul de a ma prabusii.. sunt pe cale sa cedez... simt cum mi se apropie sfarsitul psihic.... cateodata cred ca am innebunit.. si probabil ca asta am patit. nu mai vreau nimic. O vreau doar pe EA. dar.. e greu. nu ii convin multe la mine.. si nici mie nu imi convin multe lucruri la EA. dar eu m-am schimbat. eu vreau sa fac orice sacrificiu pentru EA. si sa mor in clipa in care citeste cineva asta daca nu am facut multe sacrificii.. dar EA nu vrea sa se schimbe. Ce as putea sa fac?. Sunt atat de patetic. Stau in frig, pe jos si plang ca o muiere. 
M-am gandit sa ma intorc la vechiurile obiceiuri... nu sufeream atat de mult atunci.. cand eram un ipocrit si minteam pe toata lumea.. si.. stii ceva? nu o sa mai fiu tipul 'nice' care intelege pe toata lumea si se comporta frumos... O sa fiu o scarba care respinge pe toata lumea. Pentru ca m-am saturat de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu