joi, 16 mai 2013

        Of... Am terminat de citit ce am scris in postarile anterioare... Si... Am vazut lucruri si oameni de care am depins... Foarte ciudat... E adevarat ca am fost dezamagit si lovit de foarte multe ori.. Inca incerc sa ma ridic.. Am ajuns la stadiul in care stau in genunchi... Deci mai am ceva pana ajung in picioare..
Anyway.. In momentu asta sunt binisor... Nu bine... Doar binisor.. sper ca o sa ajung sa fac si bine in curand... 
Desi m-am lasat de unele prostii pe care le faceam, am inceput cu altele... Eh.. probabil o sa ma las si de astea :-?..
Am cam fost absent la ce se intampla pe bloguri in ultimele luni, din cauza unor intamplari care prefer sa ramana doar pentru mine... Si.. Cat timp am fost absent.. Am realizat cat de repede se schimba oamenii... Cand te scuipa, cand te pupa.. si dupa tot asa... E bine ca eu cel putin nu m-am schimbat.. asa ca m-au urat pentru ce eram si m-au iubit pentru acelasi lucru..
In Fine...
Vreau sa incep de la inceput.. Sa nu iau din trecut decat clipele frumoase si trairile fantastice.. care acum mi se par doar povesti...


BTW.... : Death isn't freedom!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu